Då börjas det igen!

Skola imorron!
Det är väl inte själva skolan jag oroar mig för..! det är vad som finns därinne! Jag kan redan höra henne irriterande "men ändå"... och fortfarande se hennes lila crocs tillsamans med hennes vrålfula kreationer! huvvva! alla som någongång har stött på henne vet vem det är! just det mina damer och herrar! Inga Shibbey! jag vet inte riktigt hur jag ska palla med henne ett år till! Tack och lov kommer hon bara att vara med på våra klassråd! Men det är illa nog! Jag är så glad att jag inte valde matte C!

aja! JAg har i alla fall starata mitt nya liv! JAg går 2.5km före frukost! det har gått väldigt bra nu när jag ahr varit ledig! Men nu när jag måste masa mig upp kl 5.50 för att hinna gå så får vi se hur det går med mitt nyttigare liv!

Men nu måste jag gå och lägga mig om jag ska ta mig upp någongång alls imorron!

God Night! 

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

That's my girl. Promenader är fina fisken när du vill få bort lite agg mot Schibbedy-bibbedy. Fast då kanske du inte får göra annat än att promenera, eh? ;)

2007-08-22 @ 14:43:31
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: angelica

Duktigt av dig att gå på promenader. Jadu redan tidigt imorse fick vi smaka på hennes förvirrande schibbey - snack. Förresten vad samlar du på? :P

2007-08-22 @ 19:32:51
URL: http://www.thokigtangelica.blogg.se
Postat av: Schibbey

Jamen jamen jamen, lila är ju en sån fiiiin färg, och kanske inte, jamen om man
bara kanske nej men om eller hur? jamen ändå, för om vad hur kanske, eller jamen ändå va va va? Jag samlar på strumpor, hejdååå

2007-08-27 @ 12:02:41
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0