Aerobicsen gick toppen!

Jaha... hur gick det där som jag gruvat så mycket för..? Det gick super duper! Som i (Super duper tuesday!) =) Det var riktigt kul faktiskt! och de var så duktiga pojkarna! även fast det inte gick sådär super bra för dem så kämpade de på både till rätt takt och någon takt som jag tror att de var först med! Men de försökte i alla fall och det var bra motivation! så det gick toppen!

"Jag har skrivit VG+, det är det högsta jag har gett för egna lektioner för den här klassen" Citat av Erik Petterson Idrottslärare! Jag blev mäkta stolt! Där fick alla innebandyspelarnde och basketspelande små pojkar! =)

Föresten kom allas vår Curt till mig idag och berömde mig för att jag har tagit så mycket ansvar den här terminen! En mycket trevligt samtal oss emellan måste jag säga!

När jag kom hem stod ett dukat bort emd tacos... Syster yster hade lagat mat och sen blev det julpyssel! det var jättemysigt! Sedan kom Jonas och vi satte oss och såg på Hemlighuset med Stefan och Krister till min, Lina och Jonas stora lycka och till Annas stora besvikelse som ville frossa i lite Astrid Lindgren filmer som helt mystiskt hade försvunnit! Men trevligt var det!

Leksand var revanchsugna efter förra förlusten mot Västerås och krossade Nyköping med hela 8-1!!!

Den enda nackdelen med dagen var än en gång betyget i Litterär! Tänk att man aldrig ska kunna göra honom nöjd... Jag kommer helt klart att ha att göra på jullovet! Jag måste bara komma på ett sätt att göra honom nöjd och min text minnesvärd! och hur svårt är inte det..? Det känns som att han tror att vi redan är klara författare... och det är inte lite svårt att leva upp till de förväntningarna!

Men på det stora hela; En toppendag! och nu blir det slutet på Harry Potter! imorron blir det julgransletning för fulla muggar! det kommer att bli GREAT!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Det är du värd, din skitunge! Jag visste att du skulle greja det. Och Curt är minsan en hygglig man these days, håller världen på att förändras? Men du är helt klart ansvarsfullast av oss alla, det var inte mer än rätt att Curt gav dig lite cred för det baby.
(Ps. Himmler/Goebbels kan vi alltid kastrera när vi går ut skolan. Det är en förhoppningen jag lever på, annars skulle jag "råkat" knuffa honom från en trapp för längesedan)

2007-12-15 @ 11:04:23
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Angelica

Härligt tjejen, är stolt över dig. Du det är inte ofta man får beröm från honom så vad riktigt stolt över dig själv nu.

2007-12-16 @ 00:22:53
URL: http://www.thokigtangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0