GOD JUL!

Julafton var trevlig måste jag säga även fast jag inte hade mycket som liknade julkänslor så var det trevligt ändå! Julkalendern är slut med den slutade jättebra måste jag säga! Det är första gången på välidgt många år som jag har sett alla avsnitt! Jag gillar play på  svt.se helt klart! Hur bra som helst!

Fick tanttofflor precis som jag önskat mig! Sedan fick jag en massa fina vaser och fat från Orrefors! Och jättefina vinglas... 

Jag och Lina spanade dessutom på tomten från taket iår! mycket spännande måste jag säga! Lina var uppe längs på natten också! till klockan 03.15 hon fick väcka mig och be mig stänga av datorn! Farligt med Bamse och en skön säng! Blir lätt att man somnar då...  

Nu sitter jag med magen i fyra hörn efter en juldag hos mormor! Hon förstår verkligen inte att man ibland blir mätt! =) Hon är söt hon!

Hoppas att alla har haft en mysig jul! Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0