Ja... vad ska man säga?!

Jaha! så var MVG i gruppträningen en dröm att glömma... menmen... va tusan, kul hade jag! För när jag hade gjort ca 3 minuter kom jag på att jag hade blandat ihop ordningen på de olika rörelserna! så det blev helt enkelt till att radera allt jag hade i skallen (vilken iochförsig inte brukar vara så svårt...) och slänga om rörelserna... resultatet av det blev att jag mer än en gång tappade bort mig totalt! Tur att de jag lärde hade större koll på det här med koreografin än en annan... o jösses! det var tio minuter det! på fredag blir det 50 minuter! det är fem gånger längre! menmen... förhoppningsvis överlever jag... (men det kan man ju förstås aldrig veta!)

image12

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du kommer ändå inte kunna förlänga korepgrafin något för att det är killar du ska leda :P

2007-12-10 @ 22:21:40
Postat av: Ivarsson

Det kommer att gå så bra, tötnosen min. Du är bäst ingen protest. Och klagar dom på dig så ska jag minsan
komma och slå ner varenda en.

2007-12-10 @ 23:22:10
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0