Julgodisbak!

Julgodis var på schemat idag... Det blev skratt med en gravid syster och en syster på världens rethumör!  Så det blev mycket pikar till lillasyster Emma... Jag blev till och med utnämd till julpolis! En titel som jag kommer att bära med stolthet måste jag säga!




Godiset blev i alla fall lite kolapopcorn, vanlig kola, knäck, trillingnöt, Rockyroads,rischoklad och ischoklad(även med vitchoklad! julpolisen blev inte allför imponerad av detta!)...

På kvällen blev det lite mys med popcorn som var kvar efter colapopcornen och en jättestor saftig apelsin framför det sjunde avsnittet av första säsongen av One Tree Hill! Jag vet att det är lite patetiskt att se om hela serien än en gång men den är ju så bra!

recensionsskrivande??? inte alls!

puss å kram!


Kommentarer
Postat av: angelica

Haha vilken titel du har fått =) Jag vill också ha julgodis!!

2007-12-19 @ 08:42:01
Postat av: Jessica

9:e Januari kommer det fler oth-avsnitt :D

2007-12-19 @ 10:10:00
Postat av: Ivarsson

Julpolisen emma som faktiskt gick med på att baka rocky road? Jag är imponerad. Trodde du bara godkände julgodis som på något vis påminde om Brad pitt typ segt, fult och tråkigt? ;] Hahahahahaha, jak er rolik

2007-12-19 @ 16:59:16
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0