Lite skryt på onsdagskvällen!

For på IKSU... var inte taggad ett enda dugg men jag tänkte att det ska ju tränas två gånger i veckan på IKSU så det är lika bra att få det bortgjort! Gick till gymmet och tänkte värma upp genom att gå på löpbandet. men det blev inte riktigt så... det blev intervaller istället... jag gick fem minuter och sprang fem gick fem igen sen var tanken att jag skulle springa fem minuter igen... men det blev inte riktigt som planerat... Istället sprang jag 15 minuter utan att stanna! (och det är bra för att vara mig!!!) Det blev lite mer än 1.5 km! Jag är mäkta stolt!

Skitfilm imorron med klassen men jag överlever nog... har dock inget julpynt med mig men jag får smyga in något senare!!

nu blir det några avsnitt av Vänner och sen sängen!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Du är så hurtig så jag blir svettig bara av att tänka på dig (aight, du får feltolka det hur mycket du vill, jag bju)

2007-12-06 @ 12:12:04
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Jessica

Emma, jag önskar verkligen att jag vore lika hurtig som du! Du är helt klart min idol!

2007-12-06 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0