Trevlig kväll

Jag har nog aldrig känt mig så älskad som när jag var på väg in till stan i fredags kväll. Anna ringde från deras förfest och halvt skrek:
"Emmmma vart ääääärrrr duuuuuu....???"
Andra saker jag fick höra
"men det är härlig,,, häälrig.... härliga tider" citat Angelica!
"Jag älskar dig även om du gillar hockey" citat Frykholm
"vi saaaaknar dig!" citat av många!

Orsaken till att jag inte var där var för att jag var hemma och såg på säsongens mest spännande hockeymatch tillsammans med pappa... 5-5 nja,,, inte toppen men med tanke på att Belfour sög i målet så får vi nog vara ganska nöjda...

På X3M kom vi in lite försent och gick miste om gratisbiljetter... =( Väl därinne blev jag överfallen av mina kära vänner... Sedan var det svårt att hålla ihop allihopa... det känndes som att det alltid var någon borta... Jag höll mig dock till min kära Elin och vi hade en hyfsat rolig kväll även fast det inte var den bästa utekvällen... Vi kom fram till att vi var lite för nyktra... menmen det kommer fler helger i alla fall!

Bilden blev fin i alla fall! =)
 
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Heeeelt klart, vi saknade dig som tokar precis i det ögonblicket som du ringde (och innan också såklart). Och du ser ALLTID gladast ut, kan det ha nåt att göra med den berömda koskelikorvan? ;]

(Ps! HAHAHA - jag har fått gäddhäng på bilden! Hahaha)

2007-12-02 @ 19:33:34
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0