Stolt Svensk!

 Kan man fira den svenska nationaldagen på ett mer passande sätt än 5-0 not Island..? Jag tror inte det! Tänk att vinna mot Island utan att egentligen spela speciellt bra!!! Det är helt amazing!!! Gissa vikka spelare som blev kandidater till matchens bästa spelare..?
Fredrik Ljungberg-Sliter som alltid och ger sig aldrig oavsett hur mycket stryk han får! Han lyckas även alltid att fixa frisparkar i närkamperna! Antingen får han med sig bollen eller så får han frispark! Sikken spelare :D
Anders Svensson- Kämpar, springer, passar, försvarar, och gör mål. Han var överallt i kväll! Släng dig i väggen Kim Källström för Anders Svensson slår dig emd hästkängder!!!!
Marcus Allbäck- Som anfallare är det inte speciellt vanligt att vara dere och försvara... Men det gjorde Mackan! Tillsammand med den andra Mackan (dubbelmackan så kallad) visade de att vi inte behöver en av världens bästa anfallare! (Zlatan... Jag gillar honom inte men jag har väl ögon att se med!) Mackan gjorde två mål ikväll varav ett väldigt konstligt ett! 

Det är ju ett väldigt roligt sammanträffande att det är mina tre favoriter i landslaget!!! Jag vet nog hur man väljer sina favoriter!!! :)

Nån som är peppad på EM i Schweiz/österrike nästa sommar..? Jag vet i alla fall att jag är!!!!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Emma, du vet vad vi har sagt! Trappar du inte ner på det här kommer det att sluta med att ditt orförråd endast kommer att bestå av "Ut med domarn!" och "KOM IGEN GUBBAR!".

2007-06-07 @ 16:04:54
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0