Tuff kväll och Lugn dag...

Första dansen i fredags!!! Jäklar va roligt det var 600 pers kom till lilla lilla Gräsmyr... Allt var jättebra förutom att gobitarna tog slut när halva kön var slut. Sedan tog mackorna slut... Så jag fick slänga fram smör, gurka, ost och skinka och börja göra mackor. Samtidigt som jag gatt passa på det andra bordet där styrelsen stod och sålde fika. Där saknade både det ena och det andra. Jag var riktigt svettig efter den halvtimmelånga pausen... Efteråt kom Maries pojkvän och hans kompis (som btw var välidgt mycket på G). Han hade kommit på att han skulle ge en inslagen korv till Marie (hon fyllde 20). Så vad gör då Emma...? Självklart så tar jag korven han så lydigt hade köpt (med bostongurka och senap redan på) och går upp till köket och hittar lite folie och slår in korven och tar paketsnöre... Det blev så fruktansvärt fint så ni kan inte tänka er..!  Marie blev jätteglad..! Så det var toppen...

När jag sedan vaknade vid kl tolv nu på morgonen så gick jag raka vägen till solstolen och halvt somnade om där... Jag är inte någon som älskar att ligga och ..... precis! Men det var så himla skönt väder ute med strålande sol, blå himmel och lite vind som blåste. Resultatet blev röda armar och en omöjlighet att klia sig om man inte vill känna en brännande smärta... Inte är det bra inte! Men skönt var det i alla fall! Nu sitter jag hos anna och hoppas få i mig lite grillat... Jag har funderat på att gå in till hennes granne och slå henne lite grann. Men jag tror att anna inte skulle tillåta det och dessutom tror jag att hon inte är hemma! Men jag ska klå tjejerna i kub i alla fall! De kommer att gråta innan jag är klara med dem!!! Jag fick veta igår att jag faktiskt hade kanal 9 där det kommer att vara EM-kval ikväll... Så nu ska jag grilla med tjejerna och sedan vid två inatt ska jag se på fotboll... Så om någon såger något så kommer det att begås ett mord ikväll...! och jag kommer att vara mördaren!

                                                                         Här har vi sveriges frälsare ikväll!

Jag fick veta att jag även får jobba imorron... Så på måndag kan ju alla TM-girls förbereda sig på att det är en zombie som kommer till skolan! aja... för 670 kr på en helg kan jag gärna vara en zombie på måndag!!! =)

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ivarsson (zombie nr.2)

Ahw, jag önskar mig också en inslagen korv med senap på. Och vi kickade ass i kubb, helt klart. Hoppas kvällen blev bra ändå, trots att jag var i mitt mest osociala tillstånd ever. Har knarkat alvedon hela morgonen. syns på måndag baby

2007-06-03 @ 14:53:08
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: frykholm

"De kommer att gråta innan jag är klara med dem!!!"
du är så kärleksfull, mein führer.

2007-06-03 @ 15:10:16
URL: http://frykholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0