Tvåan är slut!!!

Nu har jag varit och städat ur skåpet så nu är tvåan slut...! Är faktiskt överaskad över att det har gått så pass fort som det har gjort... När jag fick schemat över terminen trodde jag inte att jag skulle överleva...! Men helt tydligt så gjorde jag det och nu är det sommar...!!! Det är sjukt skönt!!! Nu är det jobb 7-16 i två veckor istället!!! Det blir trevligt för kassan!!! =) 

Perikles ikväll..!! Det är fint väder så förhoppnignsvis kommer det mycket folk!!!Jag är peppad!!!  =))

Min underbaring Elin har grillat åt mig idag så nu sitter jag här mätt och lysnar på Erik (som Elin har förstått är underbar!!!! vilket vissa andra inte har förstått!) Nus ak vi snart traska ner till dansen och jobba oss trötta och rika, 320kr vaddå allt är relativt!!! =) 

trevlig helg på alla!!!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Vissa har tur. Själv måste jag tillbaka till stan för tre dagars skull. Lycka till i dansbandslandet, du kommer säkert att få det alldeles förträffligt underbart bra ;]

2007-06-09 @ 15:26:41
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Nohadra

åh, vad skönt. jag ska nog också ta och städa snart:D
take care

2007-06-14 @ 12:45:07
URL: http://nohadras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0