Hockey och Justin Timberlake i baksätet!

Jag lovar att inte trötta ut er med mitt tjat om sport jag tänkte bara poängera en sak!

LEKSAND 4 LÖVEN 0!!!!!!! =) <- Löven blev helt enkelt utspelade! KROSSADE!!!!

När matchen nästan var slut kom Nina hit och vi såg på utröstningen av Idol! Och jag säger bara synd! Daniel åkte ut och mig gjorde det inte ett skit eftersom jag inte kollar på det där skitprogrammet nå mer!
 
Sen skulle vi se på Idol i väntan på att hämta Ninas pojkvän,Joan, på Corona. Men min säng var dock för skön för min väldigt sociala vän. Så efter förtexterna till första avsnittet av vänner sussade hon så skönt. Det här med TV och Nina brukar sluta så!

Vi åkte i alla fall i väg strax före ett och hämtade upp en väldigt glad och stackars Joan. Han hade nämligen träningsvärk som enligt han själv var guds hämd på honom. Han pratade då på en himla massa och jag fick mig mer än ett gott skratt.. Tillexempel när han jämförde sin dansskicklighet med Justin Timberlakes....

Aja... det var på det hela en himla trevlig kväll... och det bästa av allt..? ingen Johnny Depp!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Vore jag din psykolog eller något i den stilen skulle jag vara stolt över dig. Äntligen ligger bloggandet om leksand på en lagom nivå plus (jag är så stolt över dig, sa jag det?) står Johnny-boys namn med i samma inlägg. Jag bryr mig inte om vad det står före eller efter, det enda som räknas är hans namn. Och det står i din bloooooogg, iiiihihihi.

2007-11-24 @ 16:45:55
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: anna

"Daniel åkte ut och mig gjorde det inte ett skit eftersom jag inte kollar på det där skitprogrammet nå mer!"
hahaha, jag var faktiskt tvungen att skrolla ner och kolla om jag verkligen hade hamnat på rätt blogg. har den ultimata idolnörden, förlåt, idolfantasten dumpat idol? ooooouuuuch. ;)

2007-11-25 @ 20:05:35
URL: http://frykholm.blogg.se
Postat av: Nina

Hörru jag var faktiskt hur pigg som helst då jag vaknade iaf :)

2007-11-25 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0