Utmaningen

Personligt:
1. Vad heter du? Emma Karin Margareta Larsson
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? I efternamn blir det väl så småningom Klöfver. Ska nog gå ut gymnasiet först...
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Tomas, för alla var övertygade om att jag var en pojke. JAg fick en blå svan medan Anna och Maria fick rosa
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 1989.
6. Var bor du? Gräsmyr
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? Ingen...
9. Vart skulle du vilja bo? Stockholm eller Göteborg blir det efter gymnasiet
10. Vilken skolklass? Sista året på text och media på Östra i Umeå
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Sportjournalist som finns på de stora mästerskapen och intervjuar idrottarna

Utseende:
1. Hur lång är du?
typ 173cm
2. Hårfärg? Ljusbrunt med blonda slingor. Snart blir det riktigt blondt!
3. Ögonfärg? Blågrön
4. Mest nöjd med? Min lilla näsa
5. Minst nöjd med? Typ resten... (nä jag skojja ba!) Har faktiskt ingen aning!
6. Skostorlek? 38-39
7. Glasögon? Linser...
8. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen

Favoriter:
1. Filmer?
Dirty Dancing, Moulin Rouge, Pretty Woman, The holliday, Höstlegender, En prinsessas dagbok 1+2(jag vet! bara tjejfilmer! men jag är ju tjej inte sant?)
2. Låtar? Just nu älskar jag Plain White T's låt "Hey There Delilah"
3. Årstider? Riktig Vinter. Alltså inte slask!
4. Mat/Dryck? Sten, Fondue, Älgkött med murkelsås och Cola, denna hemska men underbara dryck. Cider är inte fel heller! 
5. Djur? Världens fetaste katt ungefär! Fundera på att ta en valp från Yxa i Februari... men jag måste fundera på det! 
6. Färg? Svart och vitt!
7. Parfym? Jsut nu är det en Mexx... Jag älskar även Hugo Boss!
8. TV-Program? One Three Hill, Grey's, Dr Quinn, Vänner
9. Ämne i skolan? Gruppträning
10. Sysselsättning? TV, Vänner, Familjen, i vissa perioder böcker!

Kläder:
1. Vad använder du just nu för jacka?
En grön stor mysig dunjacka
2. Vad använder du just nu för skor? Varma kängor!
3. Favoritfärg på kläder? Svart, Vit, grå kanske
4. Favoritmaterial på kläder? eh ingen aning.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Nya byxor och jeans... Det behövs verkligen alltid!
6. Favoritaffärer? Gina tycker vi om! Annars har jag lite svårt att hitta "mina" klädaffärer, men starshop är alltid trevligt!
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Det beror helt på! Kan variera mellan ingenting till 2000 kanske... Det beror på vad som händer på månaden!
8. Favoritmärke? Har inget tror jag
9. Vad har du för byxstorlek? Det vill jag själv inte veta!
10. Tröjstorlek? 38

Ditt rum:
1. Stort, litet eller mitt emellan?
 För litet för alla mina grejjer som alltid ligger och skräpar överallt!
2. Vilken färg på tapeterna? Mörklila väggar och tack och vita hörn
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Gult, blått, vitt,svart
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, självklart!
5. Vad vill du ändra där inne? Garderoberna och en skönare datastol! 
6. Vad har du där inne av följande?
a) tv?
noppe
b) video/dvd? I Form av datorn ja!
c) dator? Absolut
d) stereo? Jajjebox!
e) telefon? Endast mobilen!
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret?  Beror på vilket fönster jag tittar ut från. Jag ser dalen från ett och gräsmattan, lekstugan och vägen från ett
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sitter vid datorn och självklart sover! Vissa dagar blir de tyvärr väldigt mycket städtid också! =(
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min gosedjurshund Ronja som jag haft sedan jag var 6 år.
10. Favoritpryl i rummet? Jag är lite kär i min dator faktiskt...

Blandat:
1. Vad heter din morfar?
Han hette Verner
2. Vad har du i din..
a) jackficka just nu?
En massa skräp! Kvitton, gamla halstabletter, nycklarna, börsen, har jag tur kanske någon krona här och där...
b) skolväska just nu? Ännu mer skräp! 
c) handväska eller liknande? Som sagt! En massa skräp!
3. Vad är du beroende av? Mobilen, systrarna, MP3n, LeksandStars...
4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? En helt underbar från aloevera!
6. Vad tror du på? Att Leksand går upp till Elitserien den här säsongen!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag har blivit döpt så då blir det väl kristen.
8. Vad köpte du senast? WOW..!! yeey!!!
9. Har du några husdjur? Världens tjockaste katt!
10. Vad bor du i? Hus!

Grejer:
1. Plånbok?
plåtetui från Clas Olssons! 
2. Smycken? På mig eller..? Isåfall inget alls!
3. Solglasögon? Är mycket nöjd med dem! Köpte dem på torget faktiskt!
4. Underkläder? Jajjemen!
5. Nagellack? Genomskinligt!

Puss å kram!
Jag utmanar alla som har lite tid över! Det är faktiskt riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: JAPSI

dunjackor är bäst!

2007-11-11 @ 15:49:49
URL: http://JAPSI.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0