Vill inte!

Vem har uppfunnit detta förfärliga ämne som kallas naturkunskap! för jag skulle gärna ta ett rejält snack med honom eller henne eller den eller det! Jag orkar inte läsa om en enda bergart till och jag har inte ens gjort alla instuderingsfrågor! Det blir en sen kväll känner jag på mig men jag kommer inte att orka sitta uppe speciellt länge för jag har en jobbig huvudvärk! Jag vill bara sova! Ivarsson, kan inte jag få några av de där basiluskerna som du skrev om! Jag skulle inte tacka nej till en dag i sängen!!!

menmen! åter till pluggandet! tyvärr! =(

puss å kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Ett stycke baskilusk är skickat med iiilfaaart!

2007-11-15 @ 00:20:25
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0