Annafest ikväll!

Nu tänkte jag uppdatera min blogg lite... jag har nämligen fått klagomål hos mina kära klasskompisar...

Jaha vad ska jag skriva då..? Jag kan slänga ut ett tips på en helt underbar serie som går på tv4 guld på vardagar kl 17.50... nämligen Dr Quinn som handlar om en kvinnlig läkare som flyttar från den stora staden Boston till den lilla staden Colorado. Serien utspelar sig på 1800-talet och tar upp problem som indianhat, rasism, ja främlingsfientlighet över huvud taget. Att hetingen Joe Lando, I serien Baron Sully springer runt med indiankläder och med sitt långa lockiga hår och sin tomahawk gör det ju inte sämre precis! =) Nää men helt seriöst så är det en himla bra dramaserie som tar upp många viktiga sammhällsproblem och annat!

Ikväll ska vi inviga anna i krogåldern... det kommer nog att bli kul... är inte speciellt jättepeppad nu men jag tror att det kommer att bli bättre så fort jag fått i mig ett par cider... ;)

Ska sätta mig nu och skriva min miniroman! Önska mig lycka till!

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Klart du är peppad, din toookaa! Peppa som en..
brunstig älg? Whatever, vi ska shaka loss och skaka
rumpan, yyeah!

2007-10-05 @ 11:33:15
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag brukade se Dr Quinn förut faktiskt när det gick typ nån gång på helgen!

2007-10-05 @ 18:32:48
URL: http://jessicaw.blogg.se
Postat av: Skolkar-ivarsson

Hörredudu, ditt lilla murveldjur. Nu tar du och uppdaterar din blogg, jag har läst det här inlägget femtioelva gånger nu. PLUS att jag har skrivit ett inlägg today där du är omnämnd. Jag är way ahead of you, darla. Marsch pannkaka, sätt dig och skriv pronto! Och ingenting om fula leksandsspelare eller martin stenmark alias. quasimodo ;)

2007-10-11 @ 17:03:54
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0