Dalarna!

Efter fyra plågsamma timmar i buss och ytterligare 3.5 timmar i två olika tåg så var jag äntligen framme! Leksand!

Igår träffade jag Leksands VD som visade mig runt i hallen och vilka var inte på isen om Leksands A-lag! Mina älsklingar!!! Jag fick dock inte träffa några då men det fick jag göra idag! En mycket svettig men söt Jens Bergenström och en upptagen Janne Houkko! Det var grejjer det ska ni veta!!! =)))))

(Förlåt att det blev ännu ett sportinlägg!)
För att ni kanske någongång ska förlåta mig för denna hemska handling så kan jag berätta för alla att jag faktiskt har varit på kupolen och handlat ett litet linne! 
 
Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Herregud vad vi uppdaterar bloggen bara för att Ivarsson haft några dagar ledigt från internet. Här skall kommenteras!

2007-11-01 @ 16:36:33
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0