Klänningstyget är inhandlat!

Ännu ett steg närmare balen! Baltyget är inhandlat, det har en mörklila nyans och är helt enkelt underbart! Det tog sin lilla tid att bestämma sig men nu är det inköpt och det känns mycket bra måste jag säga!

Praktiken rullar på, igår fick jag göra en telefonintervju med Papa Dee, det var riktigt stort! Hoppas bara att min handledare gillar min artikel för då kanske jag snart kommer i tidningen! :) Det skulle faktiskt vara stort att ha sitt namn i slutet på en artikel, helt klart!

På Lördag fyller Lina Larsson år så då får man klä sig i förskolerollen när 11 sockerhöga barn kommer att invadera huset :) det kommer att bli mycket trevligt! Det blir maskerad så jag får se om jag kanske klär ut mig... har inte bestämt mig än! Skattjakt blir det i alla fall för busfröna!

På kvällen blir det ännu bättre med Fondue - både kött och ostfondue! Mycket mumsigt! =)

Men nu åter till arbetet!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tyget var apsnyggt, du kommer att vara smokin hot. Och det är alltså blogga som ni gör på praktiken? Hmpf! Här har jag sprungit runt och köpt balbiljetter medan ni har suttit på era ass och bloggat. Hmpf hmpf!

2008-04-17 @ 13:20:19
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Nina

Sockerhöga barn är trevliga!

2008-04-17 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0