På Ivarssons begäran!

Efter lunch fick jag och Lotta det hedersfyllda uppdraget att köra ut en massa tidningar runt halva stan och lägga ut på citys tidningsställ. Det var ett helt okej jobb, särskillt när vi var på OBS och köpte glass! mycket trevligt måste jag säga! Det blev dock mycket stressigt på slutet och jag var övertygad om att jag inte skulle hinna till bussen i tid. Så jag ber om ursäkt till min kära passagerare Lotta som fick se mig riktigt stressad, irriterad och förbannad för första gången! När jag kom hem blev det att skynda sig och hämta lina och göra lite mat. 

Ikväll har det blivit kladdkakebak, städning av mitt rum (har bara skurningen kvar nu!) och nu blir det sova! Det ska bli mycket skönt och behövligt!!!

Puss å kram! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, var det inte "ett glas" ni skulle ta?

2008-04-17 @ 23:27:49
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Sofia

det är ingen fara emma, man får vara stressad ibland. du är ju ett så trevligt sällskap resten av tiden :D lycka till med linas födelsedagskalas imorgon, hoppas att du överlever!

2008-04-18 @ 18:33:31
URL: http://mynameissophia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0