EMD var grymma!

Jag och Lina var på kraftskivan igår och såg på EMD. De var riktigt grymma och regnet hade slutat så kvällen blev mycket bra! Den bästa låten var helt klart "We Can". Helt underbart!

Efter de hade spelat klart ställde vi oss i autografkön som var gigantisk! Efter ca en timme hade vi hamnat sist i kön. Elins syster Annika som jobbar på Umeå Energi kom fram till oss och sa åt oss att åka hem och att hon kunde fixa autografer senare eftersom hon skulle stanna tills allt var slut. Det var mycket skönt och vi begav oss hemmåt. Efter att ha gått lite fel kom vi tillslut fram till bilen. Sedan körde jag fel så det blev en omväg runt röbäck. Menmen vid 23.20 låg vi i alla fall hemma i sängen och Lina somnade ganska omgående.



Sammanfattningsvis blev det en mycket lyckad kväll!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, enda emd var bra på var att vara riktigt riktigt pinsamma, skämdes åt dem. Puh, näe jag, lotta och johanna klarade bara 2½ låt. Mer EMD än så ska ingen behöva genomlida! Men jag antar att du hade en lyckad kväll :)

2008-08-14 @ 19:42:49
URL: http://jessicaw.blogg.se/
Postat av: Ivispivis

...



...



... är det ens nödvändigt att jag kommenterar älskling? Risken finns att det inte blir riktigt så som du vill ;]

2008-08-14 @ 19:55:30
URL: http://norrlander.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0