Jag och mitt mentalsjukhus!

har läst lite i studentkårskatalogen om vart jag ska bo någonstans...
Fagerdal ligger nära naturen. Med andra ord ligger det jättelångt ifrån allt. men gillar man att få nattsömnen störd av skrikande mentalpatienter och gå i vad som känns som hundra år (i uppförsbacke dessutom) för att komma hem är fagerdal det bästa man kan hitta! plus: naturnära minus:stadsonära

visst blir ni riktigt sugna på att komma och hälsa på mig och mentalpatienterna!?


här är min lägenhet! så när ni kommer och hälsar på får det bli: finns det hjärterum så finns det stjärterum! :)

läste förresten mitt schema idag, det är hur mycket som helst! föreläsningar i stort sett mellan 9 och 16! känns lite tufft måste jag säga! Jag trodde att det skulle bli mindre "skoltid" på universitetet men tji fick jag!

Var på stadsbiblioteket idag för att låna en massa kurslitteratur! (låna dina böcker där lotta!) det var en djungel av böcker och författare och förkortningar! Nej, det var inget jag gillade alls! men nu är den mesta lånad så nu är det bara att plöja igenom den och dessutom kunna den! jag är mycket entusiastisk! (eller inte!) =S

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du fått lägenhet ditt ass utan att tala om det för mig? Jag kräver lite emma-uppdateringar via telefon pronto, ring mig så fort du hinner i ditt pluggbestyr. och grattis till lägenheten - framförallt till dina trevliga grannar ;]

2008-08-20 @ 15:23:18
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0