Årets första Brädåkning!

Riktigt skönt att komma ut! Även om mina tår frös till is redan innan vi kommit till backen så var det en skön dag! Det var Linas första dag i backen och hon var så duktig! Tänk vad skönt det är att bara stå på den där brädan och bara åka! Bara släppa loss och skippa alla tankar och skit! Utan bara ställa den nerdåt och bara släppa iväg! Helt genialisk uppfinning! Blir nog nästa helg också! Hoppas det i alla fall!

Ser ut som om jag ska hyra häst i sommar...  så nu vet alla som känner mig vad som väntar..! Det är bara att ni hasar er till Gräsmyr för en ridtur med mig!

Har nyss kollat klart på Walk the line! Mycket interssant att se Reese Witherspoon i en seriös roll, vilken hon gjorde otroligt bra! riktigt bra film faktiskt och himla bra musik med. Att ha en Lina som somnar på armen min under filmen gjorde det bara ännu mysigare!

Måste bara få tycka lite synd om mig själv och utagera lite ilska också! Jag skulle hämta Lina på dagis i Fredags och tog mormors bil och körde iväg, jag tyckte att den gick lite konstigt men jag brydde mig inte allt för mycket om det. Jag trodde att den skulle skärpa sig när jag hade kört en bit. Parkerar utanför Linas dagis, hämtar skitungen och vad händer när jag sätter mig i bilen??? INGENTING! Precis, det enda som hände när jag vred på nyckeln var ett errn errn errn, inget mer! inte ens ett litet motorljud! Ringer mamma och ber henne ringa någon som kan hjälpa mig men hon får inte tag i någon, jag slår lite i ratten och går och frågar Linas fritidsfröknar om nåon av dem har startkablar, inte det, som tur var fick jag skjuts av Linas förskolefröken hem! Jävla Skitbil!!!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Aight, när du har pallrat dig till judon ska jag komma och rida lite hos dig ;] Och det lät väldigt trebvligt att åka i backen, jag längtar efter slalom och skoter så det värker i kroppen på mig.

2008-01-13 @ 12:41:17
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: Jessica

Åhh jag vill också åka bräda! Nästa helg blir det helt klart backen!

2008-01-13 @ 16:47:34
URL: http://jessicaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0