Härlig kväll!

Härlig kväll hos Lotta med mumsig mat, härliga brudar, udda samtalsämnen och 50 first dates! En lyckad kväll helt enkelt!

När jag kom till stan stannade jag i Anna och Jonas lägenhet eftersom jag hade lovat att vara chaufför till dem... Anna behövde jag inte skjutsa med Jonas och hans polare körde jag ner på stan... Fick bland annat höra att jag inte bara vad snygg, utan smart också! (inte dåligt!)  Sen fick jag frågan av Jonas polare: Hur gammal tror du att jag heter? Vad svarar man på det..? :)

Drygt att köra hem när bilen vinglade över hela körbanan! Nysnöad snö är inte att rekomendera vid bilkörning! Väl hemma somnade jag så fort huvudet träffade kudden! Skulle egentligen ha följt med Lina och hennes kompis till Leos lekland men pappa tyckte att jag skulle sova istället. Och tänker jag efter skulle jag nog itne ha orkat med att leka hela dagen idag... istället blev det uppgång klockan 12.30! Sedan har det varit dator och sport på tv! Björn Ferry vann jaktstarten i skidskytte och Anja Pärsson blev tvåa i störtkoppet! Skitbra helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

det var den mest kluriga fråga jag hört!! och ja, vad svarar man på den??

2008-01-20 @ 15:54:03
Postat av: angelica

Haha jaa det var en klurig fråga det, vad svarade du då?

2008-01-20 @ 17:28:37
URL: http://www.thokigtangelica.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Vadå udda samtalsämnen? Jag tycker att din porrfilmsproduktion var vääääldigt intressant ;] (Btw, när ska vi fira dig? Helgen efter du fyller år - aight, men vilken dag?)

2008-01-20 @ 21:02:03
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0