Hockeeyyy!

Ikväll blir det först att gå ut och äta med pappa... Brukar dock inte kunna få i mig speciellt mycket mat före match eftersom jag blir så nervös! Bebis i magen ska få följa med på sin första match! Det ska börjas i tid!

Har dock ingen bra känsla för Leksand brukar ha det så svårt här uppe! Jag förstår inte varför med det är bäst att de sköter sig för jag kommer troligen att skriva om den här matchen till mitt projektarbete!

Aja hoppas att jag är glad när jag kommer imorgon, både för er och min egen säkerhets skull!!! =)

Så håll tummarna ikväll!

Var föresten på Tupperwareparty igår! Det var väldigt intressant måste jag säga! köpte mig en lökhackare... pengarna gick för billigt var det inte! Men då har man livslång garanti på grejerna också! så det är bra grejer! Funderar faktiskt på att ha ett tupperware party hemma själv..! någon som är intresserad att komma..?  :D

Puss å kram! Heja Leksand!


Kommentarer
Postat av: Måns zelmerlöf

Om jag hade någon IQ överhuvudtaget så skulle jag nog komma på ditt tupperware-party. Men jag kommer nog inte att hitta dit först och främst, och en lökhackare - hur funkar en sån? Kan man skala en lök? Ska man dricka vatten eller skära det med kniv? Jag är dum. Hejdå

2008-01-23 @ 12:30:08
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: angelica

haha jaa det ska verkligen börja tidigt, hoppas det går bra för Leksands ikväll.

2008-01-23 @ 16:15:12
URL: http://www.thokigtangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0