Jämtland

tänkte bara skriva några rader från Jämtland!
Jag har det mycket mysigt med släkten och har fått veta att jag ska få komma på bröllop i Sommar! Min Farbror ska gifta sig så det ska bli riktigt mysigt!

Har varit ute på isen ni i tre dagar och idag var det strålande väder med några minusgrader, vindstilla och strålande sol! Mina kinder tycker inte riktigt som jag för de är röda! Så imorron blir det i alla fall ingen is för min del!

På tisdag bär det av hemmåt och då blir det skolarbete för fulla muggar, och kanske någon dag i backen, vi får se om jag får nått sällskap först! Jag behöver då inte ha dåligt samvete när jag sitter där framför datorn och skriver tills fingrarna blöder! För ute har jag hunnit vara det här lovet!

Så för att sammanfatta min vistelse i Jämtland så här länge så kan man ta de här orden; skoteåkande, Pimplande, skrattande och några överraskningar! och såklart besvikelse(Leksand kan ej göra mål och är därför illa ute i kvalserien,igen!) Men än är det inte kört!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Hey-oh, vad sa vi om Greysmaraton? Har du hört med några fler? Dock missar vi ju lets dancefinalen isåfall.

2008-03-27 @ 13:10:59
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0