Fått ny lägenhet!

Jag kommer från och med i december om inte tidigare att ha flyttat från min minilägenhet som jag har nu till en dubbelt så stor. Där kommer jag till och med att få in både skrivbord, säng och matbord! En helt ny värld öppnar sig! Tänk, nu kan jag faktiskt ha fler personer än tre hemma hos mig! life is good!




Idag på föreläsningen var den en massa gamla studenter från programmet som kom och berättade om deras liv efter utbildningen, och de tjänar bra med pengar måste jag säga! Det är en tjej där som har mitt drömjobb! Hon är norrlandskorespondent för svtsporten! hon bor alltså i Umeå och gör reportage för svt! Det är helt sjukt vad avundsjuk jag blev på henne! Jag frågade henne lite frågor och hon kom med många bra råd! så jag ser verkligen fram emot den långa praktiken i 2:an...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du får praktisera med henne! Sen hoppas att hon avancerar lite så du kan sno hennes jobb efter du gått klart utbildningen :D

2008-09-28 @ 14:16:45
Postat av: Annapannabooo

Awesome darling. Nu får ett helt stycke ivarsson plats i lägenheten! Och klart du ska ha hennes jobb, ring ett anonymt samtal och lura chefen att hon deltagit i nån snuskig skandal eller nåt. Maila ditt cv ca 30 minuter efter samtalet ;]

2008-09-29 @ 11:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0