Påsk underbara påsk

Har suttit på isen hela dagen och lapat sol och det känns ska jag säga... Mina kinder går åt det rosa hållet och de bränner ganska bra ska jag säga. Men vilken värme den ger! Det är helt otroligt att det är så varmt när det är mitten av april!

Ikväll blir det lite mat och mys hos fabbru i Åsarna. Mums!

Imorgon kväll kommer min plutta hit och då ska jag gosa och tanka lite tills på tisdag då jag måste bege mig till Sundsvall igen för lite praktikseminarium. Skulle gärna slippa måste jag säga!

Men nu blir det lite umgänge med min underbara släkt!

Puss å kram och glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Glad påsk sockertopp!

2009-04-15 @ 13:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0