Pluggkompis

Satt ute i lördags och pluggade några timmar, det gick faktiskt överraskande lätt att plugga. Det var soligt och jag hade lagt undan boken jag har börjat hata mycket, mycket, mycket, mycket osv... Jag hade lånat en bok som faktiskt var läsbar. Efter någon timme fick jag till och med lite pluggsällskap. Det var en väldigt gosig och sällskaplig katt som kom fram och hjälpte mig lite med pluggandet.
 

bekantar sig med vilken metod är bäst - ingen eller alla?


Den låg nog där hos mig någon timme, ända tills min mage sa ifrån och jag gick in för att få i mig lite mat. Det var trevligt att ha någon att gosa lite med, det gjorde pluggandet lättare på något vis...


Ser ut att ha det ganska bra faktiskt!

Det får mig att längta efter en liten vovve! Men det funkar ju inte riktigt eftersom jag bor ensam i en liten lägenhet och pluggar och har långa dagar och dessutom har jag inte råd men jag saknar något sällskap. Så det skulle vara lite mysigt med en liten kompis...

Men nu, åter till pluggandet! 

Puss å kram
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Lappland

Aaaw, så söt!! :)

2009-04-27 @ 19:36:06
URL: http://lina-marie.blogspot.com
Postat av: Ivarsson

Om du flyttar till sthlm kan jag ligga på rygg och spinna på en filt medan du pluggar. Just sayin ;] Tack för en timme och nio minuter igår, skönt att höra din röst och lösa lite världsproblem. Kram

2009-04-28 @ 07:47:16
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0