Fick ett samtal...

... eller föresten, samtalen har ramlat in hela morgonen! Lite svårt att koncentrera sig på att skriva om Sundsvalls Hamns visioner. Men ett samtal stack ut, det var från en man på en blomsteraffär som sa att jag hade fått blommor som jag ska åka och hämta ut när jag slutar skolan. Jag älskar blommor! YEEEEY!!!
Dessutom fick jag boken Twilight av mina Annor... Efter mycket tjat från de tidigare nämnda så ska jag faktiskt ge böckerna en chans och jag hoppas på förälskelse. men det vet man ju aldrig!

Och ikväll kommer min sundsvallingar och ska fika lite gofika hos mig...

För att sammanfatta det hela - Jag älskar att fylla år! =)

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättegrattis på födelsedagen!



Kram



Mamma

2009-01-27 @ 21:27:54
URL: http://leksingen.blogg.se/
Postat av: Ivarsson

Jag saknar dig! Ring om du behöver twilightsupport ;]

2009-01-28 @ 09:07:00
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0