Med risk för att låta gnällig...

På senaste tiden har jag fått höra att jag mest gnäller på saker och ting nu för tiden. Det kanske är sant. Men det är en jävligt stor omställning att flytta till en ny stad långt från sin familj och vänner, börja en linje som man känner att man inte är riktigt redo för, ställas inför ett helt nytt liv med föreläsningar, tonvis av tunga faktaböcker, tentor mm. Men om jag upplevs gnällig ofta så ber jag självklart om ursäkt för det! Den här terminen ska bli mycket bättre! Det har jag bestämt!

Dagens gnäll kommer i alla fall på mig själv! Jag vet verkligen inte vad jag håller på med! Jag har tenta på fredag och jag har läst en bok! Jag känner verkligen att smällen kommer att komma nu! Det stora feta Fsmällen! Och jag förtjänar det! Jag är så fruktansvärt lat, oansvarig och omotiverad! Ressultaten på mina föregående kurser är egentligen bara tur! Ni ser ju bara nu, jag har inte pluggat mycket alls idag och jag har en uppgift och tentan att plugga till och vad gör jag? Jag skriver ett jäkla blogginlägg! Nej jag säger bara det:

SKÄMMES TA ME TUSAN!!!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Men herregud, vad vore livet om man inte fick gnälla på det? Nej, gnäll mera säger jag! Och på fredag förväntar jag mig att du ringer mig pronto och direkt efter tentan och gnäller tills mina öron ramlar av. Lova!

2009-01-14 @ 10:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0