JAG ÄR FÖRÄLSKAD!

I Sims 3!
Storasyster Annas pojkvän har det och jag provade det idag och jag fastnade! Det är galet vilken skillnad det är från andra spelet. Jag var lite rädd för att skillnaden inte skulle vara så stor men den var enorm!
- Man kan röra sig obehindrat runt i staden, antingen till fots eller med taxi
- Man kan lära sig många andra saker - som tillexempel att fiska
- Man köper recept och ingredienser till recepten i affären
- Man kan fara ut och jogga runt i hela staden
För att sammanfatta den hela är det så mycket mer realistiskt! När man ska skapa sin sim blir man så förvånad över hur mänskliga de ser ut! Det är helt klockrent faktiskt!

Synd bara att det kostar multum att inhandla men när jag får min tillbaka på skatten så blir det nog ett inköp!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: barajagjohanna

Vad roligt det låter! Jag har aldrig spelat sims (bara sett det nån gång), men är jättesugen!

2009-06-14 @ 21:55:53
URL: http://barajagjohanna.blogg.se/
Postat av: Storasyster miisen

Fuskis!! Jag vill oxå!!! Får nog gulla lite med syster att hon ska ta lillan å med micke så jag får pröva:)



Men så dyrt var det väl ändå inte?! Tro mediamarkt sålde det för typ tre hundra eller om det var fyra... Inte så farligt tyckte jag... Köp det syster! Jag lovar att du får låna lillan en hel dag ostörd;P

2009-06-16 @ 21:40:52
URL: http://guldfisken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0