Fönsterputsning

Ikväll ringde världens bästa Ivarsson. Jag tänkte att jag skulle göra något nyttigt under tiden jag roade mig med att surra med henne. så jag tänkte diska men min högtalartelefon är inte den bästa. Jag bestämde mig istället för att putsa fönstren som var av stort behov av att tvättas! Det har inte gjorts på flera år kan jag tänka mig. Ibland när jag börjar städa så gör jag det jättenoga! Så det blev en hel massa skurande runt fönstren och nu ser trasorna ut såhär:


Den torkade jag fönstren med


Och den runt om, innuti, fönsterramen, fönsterbrädan

Och seriöst, de senaste ägarna av den här lägenheten kan inte ha haft som hobby att tvätta fönster!

Men jag är jättenöjd med resultatet! Det blev great! =)




Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ivispivis

En timme och fjorton minuter - nästa gång vi surrar får du väl pyssla med nåt som tar ännu länge tid. (Typ skura balkongen med en potatisskrubbare. Jag vet av erfarenhet att det tar så sjukt lång tid att man tror att inlandsisen ska återvända)

2009-05-08 @ 07:27:53
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0