Hade första handledarmötet inför B-uppsatsen idag...

... detta blir ingen semester!
Det här sa vår handledare under träffen (ungefär)
- Läs in er på Pressombudsmannens årsrapporter
- Kolla igenom en lunta på 200 sidor
- Formulera ett frågeschema
- Spetsa till ert syfte
- Ring de ansvariga utgivarna ni planerar att intervjua
Det här ska vara klart tills vi ses nästa gång. (Dum som jag är trodde jag att det skulle vara om någon vecka eller i alla fall några dagar men nej) - Vi ses imorgon kl 13.15 och då ska allt vara utmejslat och klart!

Så jag kommer inte att ha någon fritid de närmsta veckorna!

På 3,5 veckor ska hela vårt arbete vara klart och jag har ingen aning om hur det ska gå till!!!

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

LYCKOSPARK! I know u can make it. Och om du behöver surra av dig lite pluggstress så är jag ju skyldig dig en timme och nio minuter. Loads of love

2009-05-07 @ 08:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0