Imorgon går tåget mot huvudstaden...

Nu är det en slut på redigering, och filmning och reportrande...

Alltså slut på långa dagar och kvällar av sånt här...

Klockan 10.11 går tåget mot huvudstaden. Då får jag ladda, handla lite kläder och kramas med min älskade Ivarsson. Det kommer nog att göra susen! 

Jag är förresten helt värdelös på att packa, jag ska vara borta en natt och hur mycket har jag inte packat då?

En hel bag full med en massa skit! Jag måste ju ha en hel massa alternativ eftersom jag inte kan bestämma mig för hur jag ska se ut! 

Börjar bli lite nervös, och det kommer bara att bli värre! Så om någon kunde bagatelisera det här för mig så skulle det vara bra...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0