Home sweet home!

Var hemma förra helgen! Det var verkligen fantastiskt mysigt att få träffa alla jag tycker om!


På fredan var det hockey som stod på schemat Löven-Leksand. Jag, Mia och Pappa var alla spända av förväntan.


Leksand började inte speciellt imponerade. Det var omständigt och helt enkelt inte bra nog.


Det var många leksingar på plats och riktigt bra stämning på bortastå!


Sen började Leksand spela allt bättre och ledde med 2 minuter kvar av matchen.


Min älskade syster och jag! =)


Det var inge folk nästan! Löjligt när Löven spelar mot Leksand. Borde ha varit mycket mer folk!


Leksand ledde med 2-4 länge och det verkade som att det skulle bli en ganska komfortabel seger men inte då! Då släpper de in Löven i matchen igen och det blir sådär jobbigt spännande igen!


Blev många kramringar under matchen! :)


En mycket, mycket härlig match måste jag säga! VI VANN!!!!


På lördag åke jag tillbaka mot Sundsvall...

Men jag och världens bästa Elin stannade i Ö-vik.

Där finns det Rix - varför finns inte det i Sundsvall. Det är förjävligt helt enkelt!

Vi åkte hit och var på spa hela dagen. Det var mycket mysigt och jag har nog aldrig bastat så mycket i mitt liv som då!

På vägen hem roade vi oss med att gissa vilket bilmärke bilen framför oss hade (det var bara en och han körde helt idiotiskt - först saktade han ner sen gasade han upp osv)

En riktigt mysig helg helt enkelt! Och på måndan satte jag mig på planet ner till Stockholm. Mer om det i nästa inlägg...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ivis "foppatofflan" Ivarsson

Myspys. Minus hockeyn då. Måste dock erkänna att om du tog med en sjuhelsikes massa glass och vin och framförallt yourself så skulle jag kanske kunna genomlida åtminstone en halvlek. It's a date! ;]

2009-10-19 @ 15:01:16
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0