En veckas nollning är över...

Jag har fått träffa mina underbara Sundsvallingar igen! Det känns bra, allt återgår till det normala. Det har varit en hektiskt och intensiv vecka med en hel massa föreläsningar och nollningsaktiviteter.


Världens bästa och finaste Ivarsson (med bihang) kom och hälsade på mig första helgen. Medan jag var och välkomnade några våra kära nollor så klippte hon av sig allt hår! Men snygg blidde hon!



I tisdags var det vinbrännboll på norra berget som stod på schemat och vi spöade skiten ur comittarna! Eller vi och vi - Vi faddrar agerade hejjarklack och gjorde ett fantastiskt jobb om jag får säga det själv! Och nog blev jag lite stolt över våra duktiga nollor som spelade så bra! Fem poäng av fem möjliga från den blivande sportjournalisten! =)



Det var många, långa, branta, dryga, hemska och MÅNGA trappsteg innan vi kom till topppen men när man på vägen nerför berget fick en sånhär utsikt var det värt varenda plågsamt steg!



Okej, tänker ni - varför i hela friden har hon tagit kort på två toaletter. I torsdags var det pubrunda. På en krog fanns det två toaletter på tjejtoan. Det är ju genialiskt! Tjejer brukar ju gå på toa ihop och att det finns två toaletter gör det ju så mycket smidigare!


När vi var på väg till Max för att äta delikatessen mozzarella sticks så såg vi den här bilden som stod jättefelparkerad! Jag tyckte att det var jätteroligt då så jag tog helt enkelt ett kort!


De berömda, underbara, fantastiska, legendariska Mozzarella Sticks! You gotta love them!


Lite glass är aldrig fel! Och ni ser dem där på sidan inte sant? just det: Mozzarella sticks!!!


Tänkte bara passa på att tacka underbara Hans C som var helt underbart snäll mot oss och gav oss våra Mozzarella sticks!!!


I lördags var det faddermiddag och våra nollor hade lagat mycket god tacos åt oss! Men det bästa med hela kvällen var helt klart matchen! Matchen med stort M! Matchen som var förlorad men som ändrade sig efter de sista sekunderna! Helt klockrent!!!

Kommentarer
Postat av: Ivis

Kört kört kört blev håret. Och det var kanon att vi fick snylta lite på din bäddsoffa, kylskåp och vänner-box men framförallt att vi fick krama på dig. Nästa gång får du komma hit tycker jag! Kram

2009-09-08 @ 08:19:57
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0