Julen i bilder


Det var så mysigt att komma hem någon vecka före jul med julgardiner som sitter uppe (inte lika fina som dessa dock ;P)


Under helgen blev det julgodisbak och då tillverkades det vackra pepparkakshuset.


Jag som var sen med julkorten, inte så förvånande kanske...


Julafton och vi hade världens bästa tomte!


Jag fick min alldeles egna jultomteälg! Det var kärlek vid första ögonkastet!



Kan man spendera juldagen på ett bättre sätt än ute i snön med bästa lillasystern?


Varför ska snön få ligga kvar på marken när man kan kasta upp den i snön?


Lite snöänglar är obligatoriskt!


Underbara snö!


Efter att vi byggt en koja var vi båda trötta och lite frusna så då stydre vi kosan innåt...


... mot mer gomat. Jag blev dukningsansvarig och fick låta kreativiteten flöda.


Granriset kom till användning


Liksom mina nya dekorationsstenar!


Sedan drog jag och lillasyster till pappa och fortsatte mysandet där. Nova gillar att mysa!


Annars har det blivit mycket av den här varan under julen, tur att nötter i alla fall är lite nyttiga!


Så mysigt med eldning!

Puss å kram och Gott nytt år vettja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder!! Du har verkligen fångat julmyset gums! ...med vackra bilder och din underbara humor :)

2010-12-29 @ 21:01:00
Postat av: Ivis

Jag diggar tomten, sjukt cool!

2011-01-03 @ 19:08:45
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0