Sommarlov!

Jag fortsätter traditionen att blogga en gång i månaden ungefär...
Gjorde min sista dag på ST idag. Det känns riktigt skönt att få sex veckor att bara vara hemma, ta dagen som den kommer och bäst av allt - slippa längta efter alla. Det ska bli skönt att bara ta bilen och åka vart jag vill.

Dessutom fick jag underbara nyheter idag. Storasyster har fått jobb efter att ha varit mammaledig. Och eftersom det kom lite oväntat så kommer jag att få rå om mina underbara trollungar. Framförallt bli det moster och det minsta trollet som kommer att hänga i sommar men jag ska nog övertala föräldrarna att ta med det stora trollet med. Moster behöver ju båda sina tjejer ju! :) Den här sommaren blir bättre och bättre! Nu måste vi bara hitta en bra tid att åka till farmor och farfar, men det ordnar sig säkert.

Så min sommar kommer att innehålla allt jag vill ha. Systrar, trollungar, resten av familjen, vänner och förhoppningsvis underbart väder. För jag kommer att ha sex hela veckor att bara spendera med alla jag helst vill vara med! Sen åker jag tillbaka till Sundsvall och jobbar igen och sen är det bara ett halvår kvar som jag måste stanna i Sundsvall. Och det känns väldigt överkomligt!

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som du kommer ha en supermysig sommar du Emma! Men bara ett halvår kvar? Hur kommer det sig? Kramar!

2010-05-29 @ 17:07:31
URL: http://jessicamotvarlden.blogg.se/
Postat av: Emma

Jessica: Jag har ett halvår kvar i Sundsvall med c-uppsats och grejer och sen har vi en valfri termin där vi får läsa vilka ämnen vi vill och då kan det mycket väl bli så att jag kommer hem och läser sista i Umeå.

2010-05-29 @ 21:26:36
URL: http://leksingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0