Sådags

För några veckor sen blev jag så sjukt sugen på att så kryddor och blommor till i sommar. Sagt och gjort, jag åkte till plantagen! :D



Och i söndags när lillasyster var här så tog vi och planterade allt från basilika till sommarslöja.




Idag när jag vaknade så hade det kommit upp flera fina gröna plantor!

Blommorna har börjat växa!


Även rädisan hade kommit upp för att hälsa.



Och min basilika är också på gång!

Jag är så nöjd! Trodde inte att det skulle komma upp något alls! Nu ska det bara fortsätta växa så kommer min altan och min mat att bli underbar!! :D

Puss å kram!


Kommentarer
Postat av: Jessica

ojojoj, vad det växter :) Någon vecka till och det kanske går att äta`? :)

2011-04-16 @ 09:43:55
URL: http://jessicamotvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0