Dag 20: Den här månaden

Oj, den här månaden har varit fylld till bredden!
Jag har skrivit en hel massa C-uppsats och inte trott att vi skulle hinna klart och sen börjat tro att vi faktiskt kan fixa det.
Jag har anmält mig och storasyster till tjejvasan och för första gången lagt ut en hel massa pengar på ett par bra skidor.

Vi ska åka skiten ur varandra, jag och skidorna! :D

Jag har försökt att vara reporter och fotograf samtidigt som jag försökt att inte frysa ihjäl på julskyltning.
Jag har satt upp mina absoluta favoritjulgardiner som jag plågat alla med hemma i flera, flera år (även om de ville byta för en hel massa år sedan) Men förra julen tillät jag mamma att byta och då fick jag de gamla i julklapp, så nu sitter de i mitt köksfönster.

Det här är så mycket jul det kan bli för mig!

Det bästa den här månaden är att jag har fått lägenhet, en stor, fin lägenhet på precis det område jag ville bo ! :)
Jag har kommit igång med träningen ordentligt och sen måstat avbryta den efter den värsta förkylning jag haft på flera år!
Jag har åkt ner till Bollnäs och firat kusin Sandras trettioårsfest.
Jag har julbakat med mina tjejer! Myspys!

För att sumera: En mycket bra månad förutom förkylningen och C-uppsats! Det bra väger upp det dåliga!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ojoj, tjejvasan inte illa det du! Lycka till :)

Tycker också dina julgardiner är jättefina. Lite gameeldags och mysiga



Tycker både du och Ivis gör helt rätt och flyttar tillbaka till stan, det är helt enkelt suveränt!

2010-12-05 @ 17:16:46
URL: http://jessicamotvarlden.blogg.se/
Postat av: Maroria

Sjuuukt snygga skidor!!! Vill oxå ha!

2010-12-05 @ 17:41:44
URL: http://guldfisken.bloggsida.se
Postat av: Ivarsson

HAR DU KÖPT SKIDOR KVINNA?! Min prestationsångest blev just en miljon gånger större. Du är på tok för hurtig för mitt eget bästa. Kom till Umeå så ska jag förslappa dig lite, I can do that.

2010-12-06 @ 22:56:39
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig kommentar Ivarsson, jag skrattade gott och kände mig delaktig!

Kram Emmas mamma

2010-12-25 @ 12:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0