Datorn har anlänt!

Nu är datorn ihopsatt och klar! Det är helt underbart!!!! =) Äntligen behöver jag inte vänta i 5 minuter på attt aftonbladet ska ladda upp! Jag är lycklig ska ni veta!

Snart börjar skolan igen! Det känns inte som att jag har haft något lov! Det har varit helt underbart att vara i leksand men det har varit jobbigt med! Alla intryck och all nervositet har gjort att jag fortfarande är helt slut i huvudet! Men jag har i alla fall inget nationellt tal att oroa mig för! som vissa andra har! :P  Det ska bli roligt att träffa brudarna igen!

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Du är en sån döktig tösabit. Och det ska bli hur kul som helst att se dig imorgon med göllrumpa.

2007-11-04 @ 21:14:01
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0