Tal till Nationella Prov i Svenska B

Vem är det som har kommit på att man ska ha ett muntligt prov i Svenska B? Den personen skulle jag verkligen vilja ta ett snack med! Det var nog jobbigt när vi hade konsten att tala... Nu ska det här talet bestämma mitt betyg i Svenska B... Visst talet är inte hela betygsgrunden men när man satsar på MVG och har en lärare som endast har sett G högst VG-ressultat från en så känns det ganska osäkert... Men va faan... det är ju bara ett betyg! Jag överlever!

Men jag skulle dock ge ganska mycket för att slippa detta tal!

På Lördag är det högskoleprovet som jag verkligen inte ser fram emot! Så det är faktiskt en skitvecka som väntar! Men dock med några ljusa punkter!

  • Frykis blir äntligen 18 på torsdag! Jippie för henne! Tyvärr kan jag inte följa med ut eftersom jag som sagt har högskoleprovet på Lördag
  • På Fredag blir det dock mat och bio med mina tjejer från Gräsmyr. Sedan blir det bums i säng!
  • På Söndag åker jag till Dalarna för att på Måndag träffa VD:n för Leksands IF! =)
  • I Dalarna får jag även träffa mina kusisiner min fabbro och Anki! Jag kankse även får träffa bebis-Nora! =) Himmla va trevligt!!!
Det känns ändå skönt att ha något att se fram emot! Även fast det känns väldigt mörkt och tungt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0