Tänk att det ska vara så jäkla svårt att avsluta

Nordirland -Sverige: 2-1
Sverige - Nordirland: 1-1

...Ska det vara så jävla svårt att säkra den här EM-biljetten? Det är ju bara Nordirland för fan... Men ändå lyckas de lura oss till vårat långbollsspel...! Det funkar inte att bara slänga upp långboll på långboll till topparna. Särskillt när en av topparna heter Zlatan och som vanligt inte gör sitt förbannade jobb! Han står ju för faan bara där! Medan Elmander även hjälper till i deffensiven så står som sagt var Zlatan bara där och undrar vilken taturering han ska göra sen! Överskattad är vad han är!

Ljungberg blev skadad igen! (Vilken chock!) Därför blev vårt mittfält betydligt svagare... Det var Nordirland som rullade boll när vi borde ha gjort det..!

Aja... Det var i alla fall vad jag såg... Jag tittade nämligen på Grey's Anatomy istället för matchen en timme.... aja... det var helt klart med värt att se det! Nu måste vi vänta till Spanien borta med att ta det poäng vi måste har... För vi har faktiskt fortfarande ett väldigt bra utgångsläge för EM-slutspel! En poäng på två matcher! Men det kan ju vara så att vi förlorar båda matcherna men då gör i alla fall jag slut! 

Fyra trevliga saker!!!

- Leksand spelade ut seriefyran Västerås i Tisdags! Underbart!!!

- Snart kommer nya datorn med ADSL!!!!! Yeey!!!! Jag längtar!
=)


- Syster tvingade mig att prova wow igår... det var faktiskt ganska kul... det blir nog min nästa beroendeframkallning (förut sims men det kommer alltid att vara närmast hjärtat ändå!)

- Min miniroman är snart klar!!! yeey!


Snart är den min, bara min!!! Moahhahhahhha!

Snart helg!!! =)
Puss å kram på alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0