Switchfoot

Jag har totalt snöat in mig på det underbara bandet Switchfoot. Det började med att jag hörde en bra låt på One Three Hill som jag kände att jag ville kolla upp... sedan blev det så att jag lyssnade på en massa andra låtar också, det finns en himmla massa bra låtar. Tänkte faktiskt göra något ovanligt för att vara mig; nämligen tipsa om några låtar.(jag gör det inte för att jag vet att ingen kommer att ta råden ändå för att de flesta tycker att jag lyssnar på skitmusik) Men det skiter jag i just nu... jag tror ändå att de flesta kommeratt gilla dem!

Dare You to move
This is your life
Only hope
Adding to the noise
Ment to live


Kommentarer
Postat av: Frida

Du jag måste erkänna att jag tycker att Erik är ganska bra, eller han var det på Så ska det låta. Där han fick sjunga sin egen stil, typ soul och lite mer gammal musik som han passade i :)

2008-04-13 @ 00:02:40
URL: http://fridasehlin.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0