16 December - 8 dagar till julafton

Dagens tema - Emma, klantigheten själv!

I tisdags lyckades jag igen! På något sätt lyckades jag trassla in mig i nätverkskabeln och gissa vad!? Just det - kontakten pajades igen! Jag blev faktiskt ganska förtvivlad över min egen klantighet och på samma gång lite imponerad att någon kan vara så enormt klantig som jag faktiskt är! Jag ringde syster som fick mig att skratta åt eländet samtidigt som hon skrattade mycket gott själv!

I morse kom min kvartersvärd på besök i morse för andra gången på fyra dagar! Men han var jättetrevlig och skrattade bara lite och sen satte han igång och laga det och vips så var det fixat! Nej nu blir det en trådlös rauter

Jag blev till och med omnämd på hennes blogg: guldfisken.bloggsida.se

Dagens kommentar fällde lillasyster när vi pratade i telefon å hon sa att hon skulle fixa trådlös router å jag sa att då blir det en massa strålning i luften. Då svarade hon självklart "Tror du att jag kan bli mer dum i huvudet än jag redan är?!" Hon är föresten helt underbart klantig, hon slår faktiskt mig! Å det vill inte säga lite det! Det hon inte lyckats med det är nog inte värt att göra! Att lyckas slita ur samma två sladdar ur väggen två dagar i rad det är mycket duktigt. Att samma dag både förstöra micron å lyckas förfrysa mammas fikusar är en annan bedrift, bullar brinner faktiskt i micron.. Hon har testat när hon var mindre.. Å lägga en telefonsladd på en het platta, då smälter sladden.. Typiskt den var inte värmetålig:P

imponerande meritlista inte sant? Där har hon dessutom glömt en hel radda med grejer jag lyckats med!


Kommentarer
Postat av: Storasyster miisen

Vad har jag glömt, vad har jag glömt?!

2008-12-18 @ 22:45:09
URL: http://guldfisken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0