Livet är bra härligt ibland!

Lördagen spenderades i Backen tillsammans med Erik och Elin... Hon har blivit så himla duktig på att åka bräda! Jag är helt klart imponerad över att hon åkte så bra den tredje gången hon åker. Hon har i och för sig haft privatinstruktör i form av Erik som faktisk har jobbat som snowboardlärare så där har hon haft tur! IKSU var där med en massa utbytesstudenter, som nog aldrig eller väldigt sällan stått på ett par skidor eller bräda. Det var ganska roligt att se när en tjej fick instruktioner att åka åt andra håller och då ställde hon sig så att hon tiitade upp mot backen! (inte riktigt som instruktören hade tänkt!)

Min morbror ringde och hörde om jag hade lust att ta med mig en kompis och gå på bio för han hade två grattisbiljetter som skulle gå ut på Lördagen. Jag hörde med Elin och Erik om de ville följa med. Vi bestämde oss för att se på "Jumper". Den var fakiskt bra, lite för mycket ibland menmen, den var bra ändå! Och grattis är ju gott! Hayden Christensen, som spelade huvudrollen var en liten goding och det gjorde ju inte saken sämre!
image33
Rachel Bilson från OC var också med btw...

Det var en mycket mysig dag helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Robert har tjatat på mig att vi ska se den, är den värd det? (Varför frågar jag dig egentligen? Tycker vi någonsin likadant?) However darla, ha ett bra lov. Jag saknar dina elaka kommentarer, har köpt en ny klänning och den blir liksom inte perfekt om inte du säger att jag ser gravid ut i den ;]

2008-03-03 @ 14:52:04
URL: http://norrlander.blogg.se
Postat av: anna

wosh, har ordet spridit sig ända till gräsmyr? jag är impad! fortsätt att sprida budskapet om du kan btw, ju föler desto bättre!

2008-03-03 @ 23:12:26
URL: http://frykholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0