Bästa kvällen på mycket mycket länge!

Det var länge sedan nio timmar kändes som ingenting alls. Så var det i lördags. Elin hade sin födelsedagsmiddag och det var den bästa kvällen på mycket mycket länge! Det åts, detdracks, det skreks, det skrattades, det sjöngs, det skrattades ännu mer. Elin är helt underbar på att fixa kvällar. Jag förstår inte hur hon gör det! Jag är ganska värdelös på det! men hon hittar på saker under hela kvällen som gör att den går så snabbt och är så rolig!

Så tack för en helt underbar kväll! Jag behövde verkligen den!  

Kommentarer
Postat av: Iv

Trävlit trävlit det låter hörrududu. Vi ska minsan hitta på saker att fippla med på nyår också, nu när du bestämt dig för att komma ner ;]

2008-11-21 @ 07:16:02
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: PS!

PS! Du måste på stadshuset i sundsvall ikväll och skaka rumpa. världens bästa hanna fridén (duvet, www.metrobloggen.se/hannafriden) ska dj:a där ikväll. jag är avundsjuk på dig, ditt as

2008-11-21 @ 12:50:14
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0