God morgon alla glada

Idag bestämde jag mig för att gå och lägga mig tidigt för att sedan gå upp tidigt och plugga lite innan skolan börjar. Men då är det en bra grej att man faktikst kan somna som. Självklar kunde inte jag det, mycket eftersom jag sov pinsamt länge igår morse. Så det blev plugg i går natt istället så just nu sitter jag här och skriver lite och tittar på rix morgonzoo på tv6. Det är ganska skönt att vakna så faktiskt.

Sen blir det en promenad till skolan och en långdag. Först är det en föreläsning som jag verkligen hoppas jag förstår någorlunda i alla fall. Sedan blir det grupparbete. Det blir nog intressant och se hur vi ska få ihop det hela. Klockan fyra är det genomgång av den kommande redaktionsövningen. Jag har ingen aning om hur lång tid detta kommer att ta men efter det ska vi i vår redaktion träffas och bestämma roller och sådant. Kommer kanske hem vid 19.00 ikväll. Och då måste jag ta mig igenom en hel hög med plugg innan morgondagen börjar. Det kommer jag inte att hinna, knappast!

Det blir nog inga problem att somna i kväll i alla fall. Hoppas jag i alla fall! Nej, nu blir det fika!

Puss å kram på alla!

Kommentarer
Postat av: Anabanana

Hähä, har journalisten mycket att göra?

2008-11-25 @ 10:18:03
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: Sofia

gud vad jobbigt det låter! tur att jag inte går journalist ;) du, nu kanske jag är lite efter, men hur ska du fira nyår? har du bestämt dig?

2008-11-25 @ 16:30:25
URL: http://mynameissophia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lycka till! Låter rätt stressigt, men du är ju bäst så det går nog bra :D

2008-11-25 @ 21:19:36
URL: http://jessicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0