Ivarssontankning!

I helgen var jag i Stockholm och tankade lite Ivarsson. Det var mycket mysigt! Vi strosade på Gamla Stan och åt kladdkaka och cheescake. Sedan blev det chokladpraliner för en smärre förmögenhet. Det var dyr njutning! men njutning-tro mig! Sedan blev det springande på ett antal secondhandaffärer. Jag inhandlade kylskåpsmagneter som jag i efterhand har kommit fram till var mycket dyra! (jag trodde att secondhand var billigt!)

Hon lyckades till och med få mig att titta på Gothica som enligt henne inte alls var någon skräckfilm. "Det är bara en Thrillen Emma, det är lungt". En Thriller, visst! En thriller med psyksjuka spöken, och fånigt slut isåfall... menmen nu är jag en erfarenhet rikare i alla fall. Alltid något! Sedan visade hon mig något som skulle vara en helt underbar film nämligen V för Vendetta-visst den var väl okej men jag blev ju verkligen inte kär på något sätt. Jag tror inte jag förstod hälften av den. Så jag pepprade Anna med frågor, vem var det där nu igen? varför gör han så? mm... Ingen Emma-film med andra ord.
 
På söndagen skulle vi titta på en utställning på naturhistoriska riksmuseet. En utställning om homosexuella djur. Lät mycket intressant men tyvärr var sängen för skön och vi hann helt enkelt med att vara kulturella, det får bli nästa gång! Vid två lämnade jag huvudstaden för denna gång. Ses snart...

Nää, nu kan jag inte skjuta på städningen längre!


Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Sofia

aahhh, jag behöver också tanka lite ivarsson! finfint kök du har :D stort och bra!

2008-11-11 @ 17:46:54
URL: http://mynameissophia.blogg.se/
Postat av: Ivarsson

Hahaha, sängen var för skön? Låter som vi hade fullt upp som homosexuella djur ourselves ;] Vilket, iofs, inte är helt fel det heller. Jag måste bara kika på den utställningen, funderar på att dra med mig robert faktiskt, höhö. Kul att du hälsade på mig älsklingsdu, jag behövde tanka lite emma också. löv löv

2008-11-12 @ 07:21:16
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0