Flytt, Magnus Betnér och fem timmars reportageskrivande

Jag har flyttat i veckan! Från den lilla skitlägenheten (eller kyffet som pappa har kallat den de senaste dagarna) till stora fräsha underbara lägenheten i Nacksta. Det känns riktigt bra nu faktiskt! Bilder kommer att läggas ut snarast möjligt. Och sen är det endast tre timmar i bil dit... (hint hint!)
 
Nu sitter jag hemma i Gräsmyr och det är så skönt att vara hemma... Nog för att mamma, mormor och morbror Lelle har magsjuka. Så jag har försökt underhålla den halvsjuka lillasystern, handlat åt mamma och mormor samtidigt som jag har suttit framför datorn under fem timmar och skrivit ett reportage. Deadline var 16.00 och 16.05 låg reportaget i brevlådan på mittuniversitetets FirstClasserver. Om inte helt i tid så nästan... 

Igår var det middag tillsammans med mina Gräsmyrstjejer, Elin och Marie. Sedan träffade vi systrarna, Anna och Maria, Marias pojkvän Olof och kompis Elin. Sedan bar kosan mot Aula Nordica för att bli underhållen av Magnus Betnér. Och nog var han bra alltid! Vissa grejer fungerade väll sådär men det mesta var riktigt roligt. Han måste vara fruktansvärt allmänbildad! Min första ståupshow och jag är riktigt nöjd, Ibland halvlåg jag i stolen dubbelviken av skratt. Sedan drog kosan till syrran på haga och träffade underbara Maja-Lisa. Det är sjukt vad hon växer! Det är illa att jag ska bo i Sundsvall. Inte alls bra... 

Aja, nu är det sovdags, det där reportaget tog musten ur mig...

lev väl! Puss å kram så länge 

Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Tjosan, magnus betnér? Nåt vi är överens om emma, vi borde fira! Btw, kommer du ner till helgen eller hur blir det? Lööv

2008-11-03 @ 09:27:59
URL: http://norrlander.blogg.se/
Postat av: YOUR LOVER

På fredaaaaaaaaaaaaaaaag (eller var det torsdag?) kommer du hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit. kalasbra!

2008-11-04 @ 10:48:37
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0