Jessica alias Anna Skipper!

Har nyss kollat klart på du är vad du äter och nu ska mitt nya liv börja!
Nya matvanor
Ny träning
Ny lägenhet
Ny utbildning
Nytt liv!

Jessica har lovat mig att vara mig alldelens egna Anna Skipper! Detta kommer att bli toppen!

Men innan dess! GLASS i stora lass! (Till mitt försvar kan jag säga att jag köpte glassen och nogatkakorna innan jag bestämde mig för att bli en ny människa) För att sluta fred med mig själv ska jag inte börja förrän jag har flyttat till min nya lägenhet nästa vecka... har lite mat att äta upp, (jag är student, har inte råd att slänga dyr mat!) Dessutom har min alldelens egna Anna Skipper lovat mig det!

Jessica säger:
Du får äta upp glassen men sen blire träningskort och dippagrönsaker!



Men sen... Då jäklar!

Kommentarer
Postat av: iVARSSON

Dietistjessica har dig i sin hatt, nu är det bäst att du gömmer dig någonstans!



(ps. jag äter en bulle. mmm)

2008-10-17 @ 09:01:28
Postat av: Jessica

haha, får väl se, men jag lovar att inte nypa dig i fettet och kalla dig ful som anna skipper gör iaf! Jag kör mer på positivenergi och affirmationer! (heter det så?)

2008-10-18 @ 12:53:19
Postat av: Sofia

lycka till :D (igår åt jag kladdkaka och glass.. mmmmmm...)

2008-10-18 @ 14:14:38
URL: http://mynameissophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0