Oundvikligt!

Nu börjar det bli oundvikligt. Det ser förjävligt ut!
Och jag pratar inte om min lägenhets ordning(nog för att det skulle kunna vara det!)
Nej det är håret! Varför kunde jag inte vara så underbart naturligt ljusblond som jag var när jag bara var en liten Emil. Inga miljöfarliga produkter rakt ner i hjärnan, inga andningsbesvär under själva f'ärgningen, Inga problem helt enkelt!

Menmen nu är det dags att bli snygg igen! Problemet är att jag den här gången måste göra färgningen själv! Jag är helt fruktansvärt värdelös med hår! Vi funkar helt enkelt inte tillsammans, Detta kommer att bli spännande!

uppdateringar lär komma!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa ivarsson som du vill fira nyår med

Awesome, har du fipplat med håret än då?

2008-10-21 @ 13:21:36
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0